This page has moved to a new address.

DIY: Kerstkaars maken

Perfect Housewife - to be: DIY: Kerstkaars maken

zaterdag 7 december 2013

DIY: Kerstkaars maken


 
In de winter branden we hier in huis de ene na de andere kaars. Zo sfeervol! Om de kaarsen wat specialer te maken is het wel leuk om daar zelf een persoonlijke noot aan toe te voegen natuurlijk. Laatst maakte ik al deze persoonlijke kaars na een 'trip down memory lane' met vriendlief. Ik wilde ook nog heel graag een kaars in Kerst-thema maken (en een nieuwe foto ;-).


Voor deze Kerst-kaars heb ik wat lettertypes gedownload, in Word een tekst gemaakt en uitgeprint. De tekst heb ik overgetrokken met een fijnlijner op (één velletje van) een tissue. Vervolgens heb ik het uitgeknipt en op de kaars geföhnd (klik hier voor een uitgebreide how-to). Helaas had ik geen rode stift of fijnlijner, dan was het wat meer Kerst-achtig geweest!
 
 
Ik ben benieuwd of meer mensen zo enthousiast zijn over kaarsen versieren op deze manier en dit al hebben geprobeerd! Laat je dan een berichtje achter?
 
 

</ br>

Labels: , , ,

0 reacties:

Een reactie plaatsen

Heb je een tip of suggestie, of wil je gewoon een berichtje achterlaten?

Aanmelden bij Reacties plaatsen [Atom]

Links naar dit bericht:

Een link maken

<< Homepage